تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux
  • بازدید : (149)

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop Portable / Mac / Linux

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.13 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر تلگرام در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس تلگرام ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.


برچسب ها : ,,
دانلود TeamViewer 10.0.43174 Corporate + Portable – تیم ویور کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود TeamViewer 10.0.43174 Corporate + Portable – تیم ویور کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود TeamViewer 10.0.43174 Corporate + Portable - تیم ویور کنترل از راه دور کامپیوتر

 

دانلود TeamViewer

| دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر |

| نسخه های Server Enterprise + Corporate + Premium + Free + Portable |

 

TeamViewer 10.0.43174 نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند ( remote access ). البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. نرم افزار تیم ویور چیست؟ با استفاده از این نرم افزار دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .


مشاهده، کنترل و ضبط صفحه نمایش شما با Classroom Spy Professional v3.9.24
  • بازدید : (76)

مشاهده، کنترل و ضبط صفحه نمایش شما با Classroom Spy Professional v3.9.24

منبع:ایرانیان دانلود

مشاهده، کنترل و ضبط صفحه نمایش شما با Classroom Spy Pro v3.9.12

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Classroom Spy در خدمت شما هستیم. آموزش کار با کامپیوتر یا کار با برنامه ی خاصی از کامپیوتر و یا اینترنت برای یک عده ی زیاد کار دشواری است. Classroom Spy به شما اجازه می دهد که بدون ترک کردن میز کارتان کامپیوترهای دیگر را بررسی کنید، فعالیت کار آموزان خود را چک نمایید و همچنین با به اشتراک گذاری صفحه ی کامپیوتر خود با آنها آموزشات خود را به راحتی ادامه دهید. ارائه ی تصویر زنده از کامپیوترهای مورد نظر، قابلیت کنترل کامپیوترها با به دست گرفتن موس و کیبورد آنها، قابلیت سازماندهی کامیپوترها در دسته های مختلف کلاسی، نمایش نام کاربر متصل شده، ضبط تصاویر کامپیوترها در فایل های AVI، قابلیت جلوگیری از جستجوی وب، کنترل پروسه های در حال انجام، قفل کردن کامپیوتر های انتخاب شده، قابلیت نمایش پیام روی کامپیوترهای تحت کنترل، قابلیت پسورد گذاری و قفل کردن تنظیمات کاربران مورد نظر و شمار بسیار زیادی از ویژگی ها و توانایی های مختلف در این نرم افزار گنجانده شده تا شما را در آموزش هایتان یاری کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار نمایش زمین در دسکتاپ کامپیوتر شما EarthView v4.6.0
  • بازدید : (65)

دانلود نرم افزار نمایش زمین در دسکتاپ کامپیوتر شما EarthView v4.6.0

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار نمایش زمین در دسکتاپ کامپیوتر شما EarthView

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار EarthView در خدمت شما هستیم. EarthView نرم افزاریست که به طور ویژه برای ساخت والپیپر و محافظ صفحه طراحی شده است. این برنامه با نمایش تصاویر زمین دسکتاپ شما را به حرکت در می آورد. EarthView به کاربر خود اجازه می دهد تا وضوح و کیفیت تصویر مناطق شهری، کنتراست، روشنایی، رنگ، سایز و بازتاب های نور را تنظیم کند. همچنین امکان ایجاد تغییرات زیاد برای حالت اتمسفر از نظر میزان ضخامت، شکست نور، غلظت درونی و بیرونی و رنگ برای شما وجود دارد. می توانید نمایش ابرها را فعال و غلظت، سایز، تراکم و سایه ی حاصل از آنها روی زمیشن را تنظیم نمایید. آپشن دیگری وجود دارد که با کمک آن میتواند نمای شهرها را بر اساس زمان محلی آنها به تکاپو درآورد و همچنین قابلیت انتخاب شهر جهت نمایش، از درون لیست پیش تعریف شده در اختیار شماست. این برنامه تنها یک نقشه فصلی را در خود دارد اما کابران می توانند نقشه های دیگر را از وب سایت های رسمی دانلود نمایند. دو حالت نمایش در برنامه تعبیه شده است، حالت Map و حالت Glob که هر دو حالت دارای نماهای زیبا و ویژگی های خاص خود بوده و به طور کلی شکلی فوق العاده جذاب به دسکتاپ و محافظ صفحه ی کامپیوتر شما می بخشند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار نمایش قیمت آنلاین و روزانه طلا،سکه،دلار و ارز برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار نمایش قیمت آنلاین و روزانه طلا،سکه،دلار و ارز برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار نمایش قیمت آنلاین و روزانه طلا،سکه،دلار و ارز برای کامپیوتر.

.

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار ZCazst برنامه ای که قیمت آنلاین و روزانه طلا،سکه،ارز و دلار را به صورت لحظه ای به شما نمایش می دهد رو آماده دانلود کردم. توسط این برنامه در صورت اتصال به اینترنت می توانید تمام نرخ ها و قیمت های طلا، سکه، ارز، فلزات گرانبها ،نفت و … را به صورت آنلاین و به لحظه بر روی ویندوز خود داشته باشید و یا در صورت تغییر قیمت ها به شما اطلاع داده شود و حتی این برنامه این امکان را به شما می دهد که قیمت ها برای شما قرائت شوند.با استفاده از نرم افزار Zcast شما به لحظه از قیمت ها مطلع خواهید شد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار مشاعره Moshaere v1.2 برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار مشاعره Moshaere v1.2 برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار مشاعره Moshaere v1.2 برای کامپیوتر

 

 دانلود نرم افزار مشاعره

 نسخه جدید جایگزین شد …

نرم افزار مشاعره است حاوی مجموعه ای از اشعار که اکثرا دوبیتی می باشند،و این اشعار به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب که شما با انتخاب هر یک از حروف الفبا از فهرست کتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار که با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا کنید. نرم افزار مشاعره شامل 2944 شعر می باشد که هر کدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت می باشد.


دانلود SunCalendar 7.5 – نرم افزار تقویم خورشیدی

دانلود SunCalendar 7.5 – نرم افزار تقویم خورشیدی

 دانلود SunCalendar 7.5   نرم افزار تقویم خورشیدی

 

دانلود SunCalendar

 

SunCalendar 7.5 نرم افزار تقویم خورشیدی یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .


دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث برای کامپیوتر

 

نرم افزار ضرب المثل و حدیث از جمله نرم افزار های فارسی و کاربردی می باشد که دیتابیس قدرتمندی از احادیث و ضرب المثل های زبان ها و ادیان مختلف را در خود جای داده است . میدانید که جمع آوری و به خاطر سپردن کامل احادیث و ضرب و المثل ها در کنار هم زمان زیادی از شما خواهد گرفت اما امروزه نرم افزارهایی ساخته شده اند که تمامی احادیث وضرب المثل ها ی ملل مختلف را در خود گنجانده و آن ها را برای شما ، تنها با پند کلیک ساده به نمایش در می آورند . از زمره ی این نرم افزارها ، می توان به نرم افزار ضرب المثل و حدیث اشاره کرد که به سبب زبان شیرین و جذابی که دارد ، خواننده را ترغیب به خواندن ضرب المثل ها و احادیث می کند .


ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد